Varför är dessa ord så dåliga?

Jag har länge funderat på det här inlägget, hur jag ska förklara allt och få fram det rätta.
Jag kan börja med en sak, jag är så trött alla dessa ord folk slänger ur sig. Ord som betyder en helt annan sak än vad dem syftar på när dem använder ordet. Ord som bara blir helt fel för folk använder dem helt fel.
 
Alla ni killar och tjejer som kastar ur er ordet "hora". Varför kallar man en tjej för "hora" om hon inte säljer sig själv? Varför använder ni ordet till en sak som inte står för rätt betydelse? 
 
Två ord idag som har blivit smutskastade är ordet "fitta" och "bög". Jag älskar att höra tjejer som säger att dem står för jämställdhet använda ordet "fitta" mot någon tjej som dem har något emot. Du står för jämställdhet påstår du men du använder ordet "fitta" som något dåligt, hur kommer det sig? Ordet "fitta" är ju inget ord som beskriver hur en person är, det är ju en kroppsdel, så varför kallar man en person för det?
 
För det mesta så är det killar som slänger ur sig ordet "bög" eller "kuksugare". Varför har ni gjort ordet till ett ord som idag är väldigt smutskastat? Varför kallar ni era icke-homosexuella vänner för sånt bara för ni skojar eller bråkar? Oavsett om en kille är homosexuell eller ej så är det inte okej att använda orden på det sättet. Precis som att homosexuella är mindre värda eller sämre än er som inte är homosexuella? Använd inte ord som ni inte förstår innerbörden av. Det är 2016 nu och folk driver fortfarande om andras sexuellaläggningar, ingen människa har väl någon rätt att lägga sig i vad andra har för läggningar. Hur skulle det vara för just dig som använder dem här orden, själv skulle vara homosexuell. Då tror jag inte du hade uppskattat andras idiotiska användningar av dessa ord.