2015 - DEL 1.

JANUARI
♦ Började starten på året med Nyman.
♦ En fototidning hörde av sig om att dem gillade mina bilder som jag skickat in så dem skulle höra av sig om en artikel med mig, men klart som fan att tidningen la ner helt strax därefter..
 
FEBRUARI
♦ Blev 17 år, vilket kändes ganska surt när man är så nära 18 år.
 
MARS
♦ Den här månaden var väldigt tråkig, det var de första månaderna på året eftersom jag hade en period då jag inte mådde så bra.
 
APRIL
♦ Fast and furious 7 hade premiär.
Valborg med Nyman, Filiph & även Wirre.
♦ Våran schäfer Rex blev sjuk så vi fick ta bort honom, inte ens 1 år gammal.♥
♦ Vi skaffade en labrador som fick namnet Atlas efter många diskussioner. 
 
 
MAJ
♦ Såg Petter i Gävle med pappa & Filiph.
 
 
JUNI
♦ Sommarlovet började.
♦ Filiph & min bror tog studenten.
♦ Drog till Bråvalla med Nyman, Filiph & Anton. Stod längst fram i publiken när Wu-Tang körde, sjukaste någonsin!
Såg bästa Silvana Imam, dansade så länge vi orkade till Dada Life, såg Robbie Williams som sjöng bland annat Feel och Angels.
♦ Tog en sväng till Ullared med Filiph.
♦ Midsommar med Nyman, Filiph, Anton, Vincent & Emil.