Träning

 
Om det är någonting som får mig att må bra så är det just träning. Träning hjälper min sömn mer än vad mina sömntabletter gjorde när jag använde mig av det, slutade nyligen då det går i perioder. Jag tror verkligen att andra med ADHD eller liknande diagnoser verkligen kan relatera till det här, vilken skillnad träningen gör för oss. Koncentrationen i skolan blir bättre, sömnen blir bättre, jag blir piggare, gladare och ja, listan kan göras lång. Självklart är jag inte överlycklig på gymmet, men det är tanken om hur man mår efter som gör att jag pallrar mig dit, det finns ingen känsla i världen som är bättre än efter ett gympass. 
 
Jag slutade gymma i mars förra året när jag fick veta att jag hade körtelfeber, efter det har jag aldrig kommit igång igen förens nyligen. Den här gången tänker jag inte ge upp, jag ska fortsätta!