Fyra dagars ledighet


Hej! Nu är jag tillbaks efter 5 dagar, vill kunna uppdatera oftare men det är svårt att ha tid till allt nu när det ungefär bara är 3 veckor kvar till sommarlovet. 

Just nu sitter jag iallafall på bussen påväg till skolan, inte så skönt efter 4 dagars ledighet. I onsdags sov Filiph hos mig, i torsdags fixade jag lite i min garderob, i fredags så kol Elin till mig före lunch så gick vi ut på promenad i 2 timmar, båda var nog lika förvånade över oss men det var skönt att frisk luft och röra på sig. Senare på kvällen så kom Filiph och han stannade kvar tills i lördags då vi tog en sväng till marieberg för att han skulle köpa lite till studenten. Kvällen spenderade vi hos han och spelade nåt satans bilspel som jag blev så arg på för jag ville klara det, lyckades efter en och en halv timme.. Vi sov iallafall hos honom sen drog vi till mig igår och var hundvakt en stund. Sen tog vi en sväng och köpte pizza som vi åt hemma framför en film. Igårkväll började vi kolla på några avsnitt av Orange is the new black, jag har redan sett en del men det var så länge sen så vi började om från starten, sen somnade vi. 

Ska försöka uppdatera senare idag, men det visar sig väl. Hoppas allt får en bra måndag iallafall!