helgen och veckan

Satte mig i solen med musik förut idag direkt när jag kom hem, satt i t-shirt men frös inte ens!
Uppdateringen här blir bara sämre och sämre, men har ju sagt att jag inte prioriterar bloggen i förstahand så det får vara såhär ibland. Har inte bloggat sen i helgen, men helgen var iallafall väldigt bra. Drog in till stan i lördags och träffade Robin, var med han tills i söndags då jag kom hem på kvällen någon gång. Då var jag så sjukt trött av någon anledning, trots att jag hade sovit den natten så jag slocknade direkt när jag kom hem. 
 
Skolan igår var väl som vanligt, inte så jobbig dock som tur va. Nu vill jag inget hellre än att lovet ska börja, tre dagar kvar bara!!! Nästa vecka har även Fast 7 premiär, äntligen säger jag bara! Har väntat på den här jäkla filmen sen 2013 nu. Hade tur som lyckades fixa bästa platserna till premiären också, dock är ju alla mina vänner konstiga när det gäller filmer. Elin var den enda som hade lust att följa med, trots att hon inte sett de sex tidigare filmerna, haha. Är ju även den tjugofemte imorgon, äntligen. Så ska upp på stan med Johanna efter skolan för måste köpa bus eftersom min är helt slut och jag klarar mig inte utan det, måste även ha nyansering till mitt hår för nu är det alldeles för guldigt. Dock valde min mobil att krångla efter den senaste uppdateringen så wi-fi slutade funka så fick en mobilräkning på 1000 spänn vilket mina föräldrar inte kände för att betala så är väl fattig om två dagar igen.  Känner verkligen att jag måste skaffa något jobb men det är svårt när jag går en sån gymnasielinje som jag gör.. Har iallafall sökt sommarjobb så får hoppas på det bästa för jag måste verkligen ha pengar i sommar!!!