era negativa kommentarer

Jag har haft min systemkamera sen jag gick i 5:an nu. Jag kan den utan och innan, jag vill ha något mer avancerat nu. Kameran och utrustningen har faktiskt stor beydelse också. Självklart kan man lära sig med en sämre kamera också men kameror som är dyrare är ju det av en anledning, ellerhur? För dem är bättre.
 
Sen tänker jag inte ens ta upp diskussionen om vad man tycker om någon. Det är upp till var och en. Jag har mina åsikter om Bingo och så kommer det förbli. Tycker du inte om Bingo så är det din ensak, inte min. Vad gör han till en douchebag, han har familj och tjänar bra? Det skulle vara roligare om alla kunde stå för vilka dem var istället för att vara anonyma, snart blockar jag funktionen att vara anonym för börjar tröttna på folk som säger emot mina åsikter anonymt hela tiden. Gör det om ni vill, men stå för det ni säger då också i erat namn, tack!
Anonym

Hej! Bra blogg, hur håller du dina Nike air force så vita??:D smörjer du in dom med något? Isåfall vad? :D