Perfekt

Har glömt bort bloggen sen lovet började.. Det är så sjukt skönt med ledighet, tills jobbet börjar om 3 veckor. Min bror och älsklingen har tagit studenten, med massa krångel så träffade jag dock inte Filiph förens på kvällen efter allt firande men det blev bra ändå. Ska lägga upp lite bilder från min brors student också senare. Sen dess har jag bara varit med Filiph varje dag, tror att vi spenderar mest tid i köket. Igår gjorde vi donuts, dagen innan gjorde vi egna köttbullar och dagen innan det så gjorde vi egna hamburgare. Jag har gått upp skrämmande mycket sen vi blev tillsammans för jag har inte haft en fungerande aptit på 4 år men nu äter jag vanligt igen, vilket är skönt men även ovant för mig. Mina sömnproblem är också helt borta, inga mer sömntabletter och det går inte att beskriva vilken lättnad det är för mig. Jag somnar för det mesta innan tolv varje natt nu, förutom när jag sover själv. Att inte behöva ha panik på nätterna för man inte kan sova och behöver sömn, det är verkligen en tyngd som har försvunnit från mina axlar. Jag har aldrig klarat mig utan sömntabletter i en månad på 3 år förut, nu börjar jag må bättre. Perfekt nu när sommaren har börjat!