sixth june, carhartt & dickies

 
Svart mössa - Carhartt
Orange mössa - Dickies
Linne - Sixth June
Tisha - Sixth June
Jacka - Sixth June
 
Fick hem paketet från Junkyard idag!
T-shirten kommer fan vara as bra i sommar med bikini under, men nu när det är såhär pass kallt ute så får jag ha ett svart linne under.
 
Vet ej vad som flög i mig när jag klickade hem linnet och den ena mössan, jag är ingen person som gillar färgglada plagg på grund av att det drar åt sig så mycket uppmärksamhet och så passar jag inte ens i det heller för den delen. Men behövde ju en ny svart mössa och den orangea va jag också tvungen att köpa eftersom det passar så jävla bra till äkta bomberjackor eftersom dom har oranget innerfoder.
 
Jackan från Sixth June blev jag kär i direkt när jag såg den så jag struntade i att kolla vad den kosta, jag la den i kundvagnen direkt. Dock tog jag storlek S, ville byta till en större men insåg att M skulle bli alldeles för stort, jag gillar stora kläder, det är tusen gånger skönare. Dock är den tunn så den kommer användas i vår & i sommar också skulle jag tro. Dock vill jag ju ha den nu, det är fan värt att bli sjuk för att få använda den nu!
 
Ber om ursäkt för att en del bilder är så mörka och brusiga. Efter jag hade knäppt ca.3 bilder så kände blixten tydligen för att ta slut på batteri, eftersom jag använder extern blixt till kameran och orkade ej vänta på att de skulle ladda klart. Men det kanske var bra eftersom blixten fick mig att se ut som ett lik.