lovet med roligt folk

 
Jag har haft lov, både från skolan och bloggen. Jag förstår mig inte på er som bloggar när ni är med vänner osv. Jag har haft sånna vänner och ni är så tråkiga, prioritera människor före er blogg vafan. Jag har städat som en galning idag och jag är helt slut nu, hann tvätta sminkborstarna, rensa mina garderober, göra rent alla Vans, städa mitt rum + slänga en del skokartonger eftersom mina garderober mer var som ett lager med skokartonger.. Imorgon börjar skolan och det ser jag inte framemot. Har varit på marieberg med Johanna tidigare i veckan så imorgon slänger jag förmodligen upp en hel del inlägg om det jag köpte + det jag fick när jag fyllde år även fast det var ett par veckor sen nu. I fredags kom Elin hit och vad har vi gemensant? Vi äter varenda gång vi ses så vi drog till Vintrosa och åt pizza även fast vi fick gå hela vägen hem som tar minst 30minuter? Och vem är helt tom innanför pannbenet? Elin såg en person som hon gick och hälsa på sen när hon skulle gå ikapp mig igen så började hon snacka med ett träd, som hon trodde var jag.... I lördags drog jag in till stan och mötte Wirre som jag inte träffat sen sommarlovet. Vi hade inga planer för kvällen men det slutade med att vi var med ett gäng bandykillar vid behrn, sen drog jag & Wirre + två av dom andra hem till henne. Skulle ta nattbussen hem men det slutade med att jag sov kvar där. Igår drog jag hem och orkade inte göra nånting eftersom jag hade sovit så lite, så vilade typ hela dagen. Har haft en jäkligt rolig helg + vecka så det är väl bra att skolan börjar igen, man kan ju inte ha det bra hela tiden. 
 
Carolina

Hejsan undrar lite om ADHD utredningar då jag kanske själv ska göra en snart. Hur gick de till när du fick din ADHD utredning? och vad gör dom under utredningen? :)