Blombud från världens bästa

 
Igår på förmiddagen när jag satt på mitt rum och fixade med min nya garderob och var på väldigt dåligt humör så ropade mamma att jag hade fått blommor. Sen ropade hon igen att jag hade fått blombud men jag trodde henne inte så jag ignorerade det bara, men hon fortsatte ropa. Så jag gick till trappen eftersom mitt rum är på övervåningen och där stod hon med världens fetaste inslagna bukett men jag fattade noll verkligen. Jag öppnade och där fanns världens finaste blommor och en lapp där det stod "älskar dig mest av allt.". Jag vart faktiskt chockad så inte nog med blommorna så kände jag något hårt och kantigt i botten av buketten, så jag öppnade pappret helt och där låg det choklad. Det här hade jag aldrig väntat mig, Filiph brukar ge mig rosor från Ica för det är tillräckligt för mig, det älskar jag. Men det som jag blir mest glad över är att jag aldrig ens har sagt till han något om att jag ville få blombud någon gång, den tanken kom han på själv. Världens bästa kille! ♥