Skillnaden efter 3 hårinpackningar

 
Ni kan va lugna, jag har inte färgat håret så jag har inte förstört det ännu mer. Igår när jag ändå hade tid så hade jag först i en hårinpackning från Lanza som heter Healing Moisture Moi Moi Hair Masque. Den äe till för torrthår, vilket mitt har har blivit efter de senaste blekninarna. Hade i den 30 minuter, men i vanliga fall ska man ha i den 5 minuter men 30 minuter om det är kraftigt uttorkat. Sen hade jag i min färgbomb från Revlon efter jag hade sköljt ur det andra. Den ska vi i 3 minuter men när jag hade haft det slängde jag i resten av den gråa hårfärgen som blev över från när jag och Wirre startade projektet att bli blond igen, vettefan hur länge jag hade i det. Den gråa färgen är en intensivtoning i en liten burk så man ska inte blanda nåt, så man kan ta när man behöver och inte allt på en och samma gång, det är som ett balsam så det vårdar bara. Men det blev faktiskt stor skillnad, det trodde jag inte. Hade dessutom bara i inpackningar och en intensivtoning som vårdar, så det här har inte gjort det värre, bara bättre.