Plus awards & fredagkväll

 
Äntligen helg! Har haft en väldigt bra vecka faktiskt. Igår drog jag in till stan tidigt där jag mötte upp Felicia. Vi drog till H&M på VIP-shopping så det var rabatt och frukost. Fick med mig lite saker som jag kan visa senare. Efter det drog vi till en toalett där vi fixade oss, sen mötte vi upp tjejerna ett tag innan vi drog till SF eftersom skolan hade Plus awards där. Innan galan ens hade börjat så märkte jag att det rann blod på båda mina fötter, jag som har både fobi för fötter + blod.. Det där med klackar alltså + att jag blir 193 cm med klackarna.. Tusen gånger skönare med Vans kan jag ju säga, men vill man vara fin så får man ta liiite smärta. Plus awards var ungefär två timmar långt så efter det drog jag och Felicia till bussen. Vi tog bussen till mig och så klev även Filiph på bussen.  Vi tog det lugnt i några timmar sen åkte Filiph men han kom tillbaks med pizza som vi hann äta innan Felicia drog.   Resten av kvällen tog vi det bara lugnt sen somnade vi runt tolv för jag var hur trött som helst efter alla tidiga mornar denna vecka.