Nya produkter

 
När jag kom hem igår kväll när jag kom hem så låg detta, godis och underkläder på sängen (som jag tror att ni klarar er utan att se). Mamma och pappa drog till Ullared igår och det viktigaste jag sa till mamma att jag behövde var ett silverschampoo, dock sa jag "köp inte MOOD's eftersom det var av deras blekning som jag fick brännsår i hela hårbotten av sist". Skrev ju det typ i september förra året, att jag blekte håret och dagen efter i skolan när jag satt på lektionen så började det klia i hårbotten och svida som tusan, så efter gick jag direkt till farmor som bor precis bredvid skolan. När jag kom till henne och kollade i spegeln så såg jag att det var brännsår som varade i hela hårbotten. Jag hade inte haft i blekningen för länge heller, så det var inte problemet. Men silverschampoo kan ju inte orsaka sådana saker men är ändå skeptisk till det märket nu.
 
Men dem köpte även ett balsam, så ska testa det så kan jag göra ett inlägg sen när jag ser resultatet. Fick en Body Mist från LdB också, visste inte ens att dem gjorde sånna. Har testat den och kan säga att jag föredrar den framför Victoria Secret och Hollister för den här doften är kvar, de andra försvinner tidigt på dagen. Plus att den här ska återfukta huden och den lukta ändå jättebra.
 
Fick ytterligare en brun-utan-sol, hittills har jag bara blivit nöjd med ett märke och det är Bondi Sand's. Dock köpte jag en ansiktskräm + läppsyl med hög solskyddsfaktor i, från Malibu på Öland i somras för jag hade bränt sönder hela ansiket som vanligt och dem är sjukt jäkla bra, så hoppas att deras bus är lika bra. 
 
Det där läppsylet från Malibu är dock slut för ett tag sen och då fick jag seriöst panik, för jag har inte hittat det nånstans förutom på Öland och jag kan ju inte åka 50 mil för att köpa ett läppsyl.. Dessutom är jag tyvärr beroende av läppsyl så jag kan inte gå en enda dag utan det för då blir mina läppar vidrigt torra. Hört att Carmex ska vara svinbra, så testade det innan jag gick och la mig igår så imorse när jag vaknade så hade det verkligen hjälpt, så det här är nog det bästa jag nånsin haft, äntligen nåt som jag kan få tag på i närheten. Dock ger det en kylande känsla i början när man tar på det, men det är det ju värt.