Helgen



Klockan börjar närma sig halv tre och jag sover inte än, hatar när det är omöjligt att somna. Har för en gångs skull bloggat lite i helgen, dock bara om lite nya saker och om hårfärgen. I fredags vaknade jag alldeles för sent och hade ont i magen så stannade hemma från skolan. Mådde bättre senare så Filiph bjöd mig på bio och vi såg Fast7. Hade ju redan sett den men han ville se den och den är ju jättebra så det var absolut värt att se den igen, dock klarade jag mig utan att gråta den här gången eftersom jag hela tiden visste när det skulle bli sorgligt.
Igår blev det inte som planerat men fick iallafall lite gjort här på mitt rum och det behövdes verkligen. Idag vaknade jag sent och helt plötsligt var klockan över 15, hatar söndagar. Men Filiph kom hit runt sju-tiden så vi kollade på en sjukt konstig film, ingen av oss förstod speciellt mycket och dessutom var den tre timmar lång... Han drog strax efter halv tolv och då gick jag och la mig i sängen direkt. Har ändå inte somnat än, men ska fortsätta försöka så bloggar jag mer imorgon. Har fått en del frågor så svarar på dem imorgon eller ja, senare idag!