Helgen & naglar


Var rastlös imorse och hade inget att göra så fixade naglarna lite fort. Har inte tänkt på bloggen en enda gång i helgen och därav ingen uppdatering. I fredags efter skolan så drog jag och Felicia till Ida i några timmar innan jag drog hem. Senare på kvällen kom Filiph hit och har varit med han i stort sett hela helgen så drog han för ett par timmar sen. Var tvungen att va hundvakt till våran valp både igår och idag, tyvärr men det var inte så jobbigt när jag fick sällskap. 

Imorgon börjar jag egentligen efter halv 10 men är ju förberedelse inför nationella så börjar strax efter 8 imorgon, vilket suger eftersom jag alltid försover mig när jag ska upp så tidigt.. Så har lång dag imorgon sen efter skolan måste jag fixa lite här och vara med Filiph så antar att jag inte bloggar imorgon, men jag kanske har fel. 
Kajsa

snygga naglar !!