Elmia, bio och annat

 
Äntligen tid igen, har inte haft tid till bloggen de senaste dagarna.
 
I tisdags var ju jag och Elin på Fast and Furious 7, som jag väntat(!!) Kan säga att det lätt var den bästa av alla filmerna, det var kul tills slutet då dem visade massa scener med Paul från alla filmerna för då bröt jag ju ihop som en 3-åring och kunde inte sluta gråta heller, jag försökte sluta men det gick ju fan inte. En kvart efter bion hade slutat och vi var påväg hem så grät jag fortfarande, men anledningen var väl för Paul alltid har varit min favorit skådespelare så det var jobbigt att se allt.
 
Elin sov iallafall här efter bion eftersom den slutade runt halv tre, så vi somnade ganska fort när vi kom hem. Hon drog hem vid lunch i onsdags sen senare drog jag in till stan och mötte Robin, han sov kvar här och stannade kvar till eftermiddagen i torsdags. I fredags drog jag till Elmia med mina föräldrar, syster och hennes sambo. Hade inte tänkt att dra dit det här året men det blev så ändå, var för sugen på alla sportbilar för att kunna stanna hemma. Fick med mig två Dickies-tröjor hem som jag tänkte visa senare. Var helt slut efter så igår tog jag det bara lugnt och det tänker jag göra idag med innan det kommer hit lite folk senare.