pengarna räcker inte till

Hatar spegelvända bilder, det är så fult men det får bli ett undantag.
 
Idag är jag jätteglad. Det är den tjugofemte, jag har sovmorgon och börjar 14:20. Vad kan man mer begära? Har bara idrott idag och som tur är det teori, hade ändå inte kunnat vara med annars pågrund av magen, har haft ont konstant i 9 dagar nu.. Idag är bästa dagen på månaden, pengarna är på mitt konto igen, där dem hör hemma. Så ska självfallet till stan efter skolan så får räkna med att jag är ganska pank imorgon och en månad framöver. December är verkligen den månaden på året där ekonomin är svårast. Förra månadne köpte jag inga kläder, skor eller smink till mig så den här månaden har jag en del saker att ta igen det med. Ska även köpa hårfärg idag men vilken färg det blir får ni se senare, ska iallfall inte bli blond igen om någon tror det. 
 
Julklappar förstör min månad, hur ska jag ha pengar till allt? Min Vans-ryggsäck har fått ett hål, får laga det och önska mig Star Wars x Vans - ryggsäcken i julklapp för den kostar väl 600kronor och det kan jag inte köpa till mig själv denna månad.. Upptäckte även hål i mina favorit Vans igår, på både höger-och vänster skon.... Klarar mig inte utan mina favorit-Vans, den dagen dom är helt sönder ska jag ha ett par nya samma dag. Måste även köpa nya tunnlar, dock större än vad jag har nu, har stått still och inte töjt sen i februari så det behöver komma igång igen för är inte nöjd än. Har också F!-medlemskap faktura, en annan faktura att betala. Min spotify premium har gått ut, och glossybox ska betalas varje månad, hur i helvete ska allt funka..
 
G I N A ~

tycker också julklapparna förstör lite för min plånbok xD haha fin är du iallafall :)