Äntligen har lillen kommit hit!

 
Jag har inte nämnt någonting om detta på bloggen för jag ville vänta tills jag visste helt säkert. Men nu har vi hämtat honom så nu kan jag ju berätta. Ester fick vi ju ta bort igår så nu har vi redan skaffat en ny hund, en 13 veckor gammal svart schäfer valp. Så himla gullig, han är verkligen världens snällaste förutom att han älskar att bita i min tröja, mina händer och min mobil och så tog han tag i remmen till systemkameran och släpade den på gräset, jävla tok. Jag är nog den som har spenderat mest tid med honom än så länge och det märks för han följer efter mig vart jag än går, så himla söt. Men nu är han helt slut så han har redan somnat men imorgon får jag skippa det jag hade planerat för jag måste vara hemma med lillen och måste träna med honom för han kan ju inte så mycket. Jag har rivmärken på hela händerna efter honom men nu ska jag strax sova för jag är jätte trött!