JUNKYARD + förklarar läget.

Det här är en av de plaggen som jag fick med mig hem från Junkyards butik i Trollhättan i lördags, när jag var där med min syster, Filiph och Anton. Resten av plaggen får ni se imorgon. Jag ska även se till att uppdatera bloggen mer ofta nu igen, har haft annat att prioritera de senaste månaderna. Jag brukar alltid skriva ut allt men den här gången valde jag att vara mer privat och endast hålla det bland mina vänner, har haft en riktig jobbig stress-period och jag överdriver inte när jag säger att det har varit riktigt jobbigt och stressigt. Har fått åka in till akuten pågrund av sån fruktansvärd migrän pågrund av stress. Jag har haft en puls som har pendlat mellan 50-100 inom ett par minuter trots att jag bara varit stilla, även det pågrund av stress. Jag har inte haft ork till ett skit rent utsagt, gymmet har jag inte varit på mer än en månad, jag har inte gjort någonting förutom plugg och träffat kompisar de dagar jag har orkat. Jag har inte sagt något dels för jag inte orkar klaga och för att folk inte har någon anledning att veta om man inte umgås med mig, men nu vet ni ändå. Nu förväntar jag mig att ingen är så omogen så den behöver slänga ur sig något onödigt, annars får ni ha det bra så hörs vi imorgon!