Livet & planer

 
Har glömt bort bloggen lite, tur att jag har en pojkvän som påminner mig om att blogga iallafall. Har haft bästa sommaren hittils. Filiph och jag drog till Ullared, vi drog till Bråvalla med Anton och Elin, det har varit kanon väder så har äntligen fått lite färg på kroppen, förra veckan drog jag och Felicia osv på den tråkigaste festen jag nånsin varit på så snäll som Filiph är så hämtade han och Vincent mig, innan vi hämtade Felicia och så. Älsklingen överraskade mig med rosor (igen) för någon vecka sen också!
 
Egentligen skulle jag sommarjobba nu men efter lite saker så bestämde jag mig för att hoppa av tyvärr, det var inte min grej. Nu menar jag inte att jobba, utan stället jag jobbade på eftersom jag inte trivdes där alls. Men nu har jag tid till att förbereda lite bättre planer för bloggen och sånt, så pengar tjänar jag ändå så det är inget jag deppar över. Så håll utkik!