Lär känna mig lite bättre.

Vad finns alltid i din väska?
Nycklar, mediciner, handsprit, handkräm, mobilladdare, Carmex, plåster och hörlurar.
Vad är dina planer under 2016?
Träna, må bra, Bråvalla, Håkan Hellström, Justin Bieber, åka någonstans med Filiph i sommar, skaffa mer tatueringar och göra massor spontant.
Har du tatueringar eller piercingar?
Töj och tatuering, ja.
Vad tycker du är viktigt i ditt liv?
Feminism, demokrati och psykisk hälsa.
 
Vad får dig att må bra?
Träning, det finns inget som får mig att slappna av lika mycket som träning.
Hur imponerar man på dig?
Genom att bara vara sig själv, ärlighet, kunna skratta och ha roligt.
Vilken är din bästa eller sämsta egenskap?
Det här är något som förut var min sämsa egenskap men som jag nu har som en bra egenskap. Förut kunde jag inte inse när någon inte förtjänade min tid längre, jag tog emot skit från vänner bara för jag inte klarade av att strunta i personen, för jag kände mig dum då. Nu inser jag när någon inte förtjänar min tid längre och nu har jag endast vänner som förtjänar min tid.
Har du några syskon?
Tim, Jimmy, Johan och Johanna. Med andra ord, ja fyra stycken äldre syskon.
 
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
I vanliga fall, smsa men när jag är förbannad så kan jag inte skriva haha, så då ringer jag.
Vad har du haft för husdjur?
En katt och 5 hundar som inte finns kvar idag, förutom det så har vi 2 hundar nu.
Vad är det bästa du vet?
Kalle, världens gosigaste hund som vi har haft sen jag var 8 år, vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom. Och Filiph också såklart!