Valborg


Hej! I torsdags var det ju valborg och då kom Elin & Filiph hit. Vi satte oss ute med filtar,ljus och pizza. Vi gav upp efter en stund pågrund av kylan så vi gick in efter en stund och satte oss med jordgubbar, cider och sånt innan vi drog in mot stan. Vi åkte förbi Wirre och hämtade upp henne sen åkte vi upp på stan. Vi drog till slottet och såg fyrverkerierna och så innan vi drog till max. Där snackade vi ett tag och käkade innan vi skjutsade hem Wirre sen Elin. Sen åkte jag med Filiph hem till honom.

Jag brukar vara den piggaste på morgonen men igår fick Filiph säga till mig flera gånger innan jag orkade gå upp. Vi åkte hem till mig efter några timmar sen tog vi det lugnt resten av gårdagen innan vi somnade. 

Idag har vi varit hundvakt (som vanligt) och dagen har varit rätt så seg eftersom jag har haft så ont i magen. Filiph åkte för några timmar sen och det är så tomt här nu. Jag är ju typ aldrig ensam längre så det känns så konstigt när jag är själv, det är så tråkigt och finns inget positivt med det. Dessutom kan jag inte sova när jag är själv, det är seriöst omöjligt för mig att kunna somna.. Men jag slänger in några inlägg imorgon (eller senare idag egentligen).

rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)