Söndagskväll & serie med Filiph

 
Filiph åkte hem tidigare idag men som tur var så kom han tillbaks för en stund sen så vi ska kolla klart på Orange is the new black nu eftersom vi bara har ett par avsnitt kvar på sista säsongen. Är ledig imorgon som tur är eftersom vi har återläsningsdagar i 3 dagar från och med imorgon och jag är äntligen klar med allt skolarbete, trodde aldrig att jag skulle hinna klart med alla hemuppgifter eftersom jag låg efter med dem sen i September. Nu är jag mer skoltrött än någonsin förut så sommarlovet passar bra nu snart. As taggad på Bråvalla sen också och sommarjobbet, dock aldrig jobbat i hela mitt liv tidigare, men lyckades få samma veckor på samma arbetsplats som Elin. Så jag ska alltså sommarjobba med min bästa vän, hur kul? Men nu ska jag kolla klart på serien med Filiph.