Midsommar

 
Hej igen! Hoppas alla har haft en bra midsommar. Bortsett från att jag var/är sjuk så var min midsommar bra. Dagen innan så åkte jag, Filiph och Elin till karlskoga och handlade massa mat till midsommaren. Dagen efter kom Elin och Anton till Filiph där vi grillade och så. Senare drog vi till Vincent där ett par andra var. Det blev roligare och roligare under kvällen, men eftersom jag hade en dödande hals så valde jag att vara nykter, så alla andra roade sig och drack men efter några timmar så var min röst helt borta för jag hade skrattat så mycket, så jag hade en rolig midsommar fast jag valde att vara utan alkohol. Har så många roliga filmer från kvällen där man inte kan hålla sig för skratt, men dom kanske dyker upp någon annan gång.
 
Dagarna efter så tog jag och Filiph det bara lugnt eftersom jag har varit helt slut, men det räddades när nya säsongen av oitnb släpptes så den har vi snart kollat klart. Imorgon så bär det förmodligen av till Ullared eftersom min mamma hade lovat att vi skulle dit i sommar, men mina föräldrar drog dit igår spontant utan att säga något så jag och Filiph tar en egen tripp dit, skönt det med. På fredag smäller det, Bråvalla(!!!) så den här veckan kommer bli kanon även fast jag hostar stup i kvarten.