Wu till bråvalla!!!!

Det är så fult med inlägg med bara egobilder men nu får det tyvärr bli så.
 
Nu är jag på världens bästa humör. Jag vaknade kl.6 och trodde klockan va 7 så jag gick upp så nu sitter jag här och inte har något att göra.. Gårdagen var jävligt bra. Har varit så rädd för att ingen av dem som jag allra helst vill se ska till bråvalla. Men vafan hände igår? Jo nu har dom släppt att Wu-Tang ska dit!!!!!!!!!!!!!!! Hur sjukt?!?!?!?!?! Jag som har tjatat på mina vänner om att jag har varit så rädd för att dem inte skulle dit för Wu-Tang är hur stora som helst. Jag trodde aldrig någonsin jag skulle få se dem, iallafall inte här i Sverige och absolut inte ungefär 10 mil hemifrån. 
 
Alla roliga ungdomar som nu kommer börja låtsas ha varit deras fans ett bra tag nu bara för dem ska till bråvalla, ni är pinsamma. För dem finns det gott om, precis lika mycket som folk som inte ens kan stå på en skateboard men ändå använder Vans-märket. Känna igen C.R.E.A.M & ha en WU-tröja går inte. Jag började lyssna på Wu-Tang för några år sen. Jag lyssnar på Petter allra mest men dem kommer på andra plats. Jag hade varit super glad om OF, Petter, BMTH & Asap Mob kom dit. Men Earl var där förra året, likaså Petter & BMTH, så det kommer nog inte ske.
Anonym

Vad spelar det för roll om man använder kläder och skor ifrån vans även om man inte kan stå på en skateboard?tycker man kläderna är snygga så får man ha dom om man vill.