vissa människor förstår inte

 
Varför gå i ridstövlar om man inte rider? Varför gå med boy-tröja. Varför använda fotbollsskor om man inte spelar fotboll? 
 
Vans är ett skatemärke. Det finns tygskor för 99 spänn på DinSko. Vad är felet på dem? "Vans har bättre kvalite" Vans skorna är till för att tåla slitage som skorna utsätts för när man skejtar. Varför köpa ett par Jordans när man inte är ett dugg intresserad av basket? Det ser faktiskt jävligt roligt ut när någon går runt i Vans som inte ens äger en bräda. Jag är inget jävla proffs. Men jag har en skateboard & en longboard, dem båda används också. Men jag kanske ska ta och köpa mig ett par ridbrallor, ridstövlar, ridhandskar och en ridjacka och gå runt i på stan, bara för jag tycker det är snyggt! 
 
Hoppas det är okej att alla kan söka upp din ip-adress nu precis som jag nyligen gjorde, passa på att skriva från din skoldator så du tror att du är hemlig!
Dalal diab

Men vad då? så du påstår att jag inte kan få ha på mig vans bara för att jag inte kan åka skateboard?
Jag kanske tycker dom ser bra ut eller är sköna?