skor

 
 
 
Det här är inte alla skor, men dom som jag använder mest. Dom som känner mig vet att jag är besatt av skor, det är det bästa jag vet. Dock är jag jävligt rädd om dom, gör rent mina vita Air Force efter att jag använt dom varje gång, har hållt dom rena i 8 månader nu även fast jag använder dom nästan varje dag.
Får dock ångest när jag tänker på hur mycket pengar som egentligen har lagts på skor, det är x antal tusen kronor..
 
1. Old Skool Vans från Nilssons Shoes - 750 kronor.
2. Old Skool Vans - födelsedagspresent men tror dom är köpta på Sweet Poison - 
3. Vans från Nilssons Shoes - 750 kronor.
 4. Vans som mamma köpte av en bekant som hade köpt dom men inte kunde använda dom.
5. Vans från Wesc - 650 kronor.
6. Old skool Vans från Stadium - 840 kronor.
7. Old skool Vans (fodrade) från Nilsson Shoes - 1000 kronor.
8. Nike Air Force 1 från Foot Locker - 1000 kronor.
9. Nike Air Force 1 från Foot Locker - 1100 kronor.
10. från någon affär på Öland för flera år sen så kommer inte ihåg priset. 
11. Dr.Martens från Nilsson Shoes - 1400 kronor.
12. Dr.Martens från  SkoUno - 2000 kronor.
 
De 3 paren som är suddiga är för att jag inte använder dom vardagligt eller så.