senaste dagarna

 
 
Förlåt för sämsta uppdateringen. Men har inte haft tid eller ork till bloggen. I förrgår var jag iallfall på Ikea med pappa och en av mina brorsor. Fick med mig sängbord och lite mer blockljus hem. Jag har ju världens sämsta tålamod och kan inte koncentrera mig på vad som helst, Men frågar man någon som känner mig så vet man att jag tycker att det är jättekul att sätta ihop möbler från Ikea, konstigt men så har det alltid varit. När jag bytte till rummet som jag har nu så satte jag ihop sängen och allt annat helt själv. Samma sak med min brors rum, haha. Han och mina föräldrar bad mig om hjälp då bara för dom tycker att jag är den i familjen som fixar det utan att göra fel.
 
Igår vaknade jag iallfall och då kom min bror in på mitt rum med min Glossybox som äntligen hade kommit, tänkte att jag ska börja visa den varje månad? Sen hörde Elin av sig så drog in till stan och träffade henne så fick jag med mig lite smink hem. Nu ska jag fixa lite inlägg och bilder så ska jag fan ta mig ett bad för det behöver jag. Sen ikväll ska jag vara med Elin, vet inte om vi ska kolla skräckis eller om vi drar ut, det får vi se.