rummet

 
Spenderade förmiddagen på Ikea med Johanna idag. Vi åt brunch där som var jättebra sen kollade vi runt i ett par timmar och vi fick med oss en del saker hem. Fick med mig en ljusslinga, överkast + kudde,  spegel, ljus + stenar att ha runt om ljusen och påslakan.
 
Jag skulle gärna ha ett större rum men jag älskar ändå mitt lilla & mörka rum. Dom flesta har ju vita rum och ljus inredning men jag tycker att det är tusen gånger mysigare med ett mörkt rum. Jag tycker att ljusslingan gav rummet en helt annan känsla, är jätte nöjd. Funderar på om jag ska köpa en till och sätta upp den på andra sidan av rummet men är osäker på om det blir för mycket då.. 
 
Imorgon ska jag iallafall till Ikea igen med pappa och kanske min bror. Ska köpa ett sängbord som jag kollade på idag sen får vi se.