Oktobers Glossybox

"Månadens glossybox är Pop Art -inspirerad och innehåller produkter som verkligen piggar upp humöret i höstmörkret. Boxens innehåll fokuserer på smink för att bland annat framhäva ögon, kinder och läppar - dock inte fullt så exremt som i äkta pop art-anda."
 
Broadway - Impress Manicure
Detta var alltså 24 stycken lösnaglar som det redan är klister på så du drar bara av plastremsan och sätter på nageln så sitter den i flera dagar. Dom ska vara jättebra och smidiga. Jag använder inte lösnaglar men tänkte att när jag ändå fick dom här så skulle jag testa. Öppnade dock förpackningen och kollade längden på naglarna och såg att alla var kortare än mina egna naglar, så vad är då vitsen med att ha dom? Så tänkte att någon som har användning av dom här kan få dom, så gav dom till Elin. 
 
So Susan - Universal Blush
"Rouge som ger fräsch färg och som anpassar sig efter din hudton. Dess mjuka konsistens gör en både behaglig och lättapplicerad. Den är dessutom återfuktande och näringsgivande."
 
Denna produkt blev jag också glad när jag såg eftersom jag behövde en ny rouge eftersom min nyligen tagit slut och jag behövde en ny. Dock var denna väldigt skimmrig och jag gillar bara ögonskuggor som är det. Men den kommer komma till användning ändå. Den ser inte så rosa ut men det behövdes väldigt lite av produkten för att få rosa kinder, så det är ett plus.
 
Make up store - Cybershadow (135 kronor)
"Ögonskugga som är hårt pressad och därför lite krämigare i konsistensen, vilket gör att skuggan är lättarbetad. Den är högpigmenterad och innehåller mycket pärlemor-pigment som ger en snyggt glansig finish."
 
Jag visste att det skulle komma en fullsize produkt från Make up store den här månaden, men blev förvånad över att jag inte fick någon sjuk färg som jag inte skulle använda. Provade denna igår och jag har gröna ögon så en grön ögonskugga brukar jag inte använda men denna var inte så pass grön. Den är väldigt ljus så jag är jätte nöjd med denna. 
DAX - Alcogel Pear & Lily 
 
Vem som helst hade inte blivit glad för handsprit men jag är as nöjd. Jag har alltid med mig en handsprit i väskan varje dag så det här var toppen. Dock hatar jag päron och den luktar ju päron men den luktade ändå fräscht. Det är ju även det här märket som finns på sjukhusen så då vet man ju iallfall att den är bra så den är jag jätte nöjd med. 
 
Me Me Me Cosmetics - Cheek and Lip Tint "Coral Blossom"
"Få en hållbar och fräsch tint av färg på både läppar och kinder med denna bästsäljare från MeMeMe. Pensla på önskad mängd färg och jämna till med fingertoppen."
 
Innan jag läste vad det stod så trodde jag att det var ett nagellack. Provade även den igår och den är perfekt till någon som gillar den färgen. Jag gillar inte den färgen på kinderna eller läpparna och dessutom så är jag inget stort fan av flytande produkter. Som foundation, jag använder inte flytande foundation för jag tycker det känns så ofräscht. Men det kanske blir en av mina favoriter, vem vet. 
Susanna Maria J

Lyx med glossybox <3