lär känna mig bättre

 

 Fullständigt namn? Elin Victoria Edoff

 Är du i ett förhållande nu? Nej

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

Vem var du tillsammans med sist? A.

Får man fråga varför det tog slut? Det funkade helt enkelt inte, inget mer med det.

Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.

Vem vet mest om dig? Av mina vänner är det nog Elin, Johanna & Sofia.

Bästa filmen du någonsin har sett? 22 jump street, bland annat.

Har du testat droger? Nej och det tänker jag aldrig testa för den delen heller!

Röker du? Nej

Hur mår du idag? Är lite trött men annars överlever jag. 

Hur många tabletter tar du dagligen? 2 olika receptbelagda mediciner.

Bästa minnet från sommaren? Öland, alla dagar i gruvan. 

Har du helt svenskt ursprung? En av mina föräldrar är svensk och den andra finsk, så nej.

Ser du fram emot någonting just nu? JA! Maggios konsert ikväll.

Sköter du skolan? Sköter gymnasiet mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle klara av.

Vad hade du för betyg förra terminen? Inte de bästa med tanke på hur ofta jag var hemma från skolan, men hade godkänt i allt och låg ganska bra till.

Vad är det bästa du fått på ett prov? A

Vilket ämne var det? Matte

Har du fått ig på ett prov? Innan jag fick min medicin så hade jag målvarning i matte och gick i resursen. Efter att jag hade tagit min medicin i ett halvår så slutade jag i resursen och fick A på alla matteproven, här ser man en anledning till att ta tag i sina problem och få hjälp. Hade jag inte fått min medicin så hade jag säkert slutat 9an med F i flera ämnen. Jag är så glad och tacksam över att mina föräldrar fixade så jag fick göra en utredning!

Har du spelat/spelar du i ett band? Jag är inte bra på musik, så nej!

Anser du dig vara intelligent? På intressanta saker, ja. Annars på saker som jag inte är intresserad av, nej.

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Vet bara vissa datum. 22/4-13, 3/12-13, 12/3-14, 23/8-14 

 Bra minnen. (1.Liseberg i somras (jag, Johanna & Maisoon) // 2.kväll i gruvan, // 3.Alicia och jag på M-berg // 4. Daniel Adams-Ray och Petter körde "håll om mig" // 5. Jag och Petter // 6. Jag och Alicia i göteborg nånstans )

Vilken va den värsta tiden då? Mellanstadiet tills jag bytte skola, åren när jag gick i 7an-9an.

Har du mått jättedåligt psykiskt? Något åt det hållet, ja.

Har du haft sömnproblem? Jajamen.

Hur ofta gråter du? Inte jätte ofta men inte jätte sällan, dock gråter jag oftast när jag är helt själv och ingen ser eller hör mig. 

Vad gör du när du mår dåligt? Jag har inte hittat något som gör att jag kan få bort det negativa, mår jag dåligt så får jag slitas med det, mår jag bra så får jag vara glad för det. 

Vilken klass går du i nu? Media14

Är du stolt över dig själv? Vad jag har åstadkommit, ja faktiskt

Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är kreativ och kommer ofta på jättemycket idéer. Om jag är intresserad av något så kör jag hela vägen, jag går in för det och tycker att det är jätte kul och blir jätte fokuserad och tappar inte tålamodet. De här sakerna vet jag har med min diagnos att göra, så ja ADHD kan vara en jättebra sak!

Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögonbryn konstigt nog haha, min längd, min stil, att jag är kreativ och jätteduktig på att fota och hittar perspektiv och vinklar som ingen annan gör.

Har du lätt att få folk att skratta? Om man har lika tråkig humor som mig så ja, haha!

Har du några talanger? Är helt jäkla talanglös, tyvärr.

Hur lång är du? Ca. 180 cm.

Vilken storlek har du på kläderna? M-L

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Lyssnar mest på Wu-tang, OF, Petter, Håkan, Asap Mob, Schoolboy Q, bmth, Sum41,  Daniel Adams-Ray, Lorentz, Kendrick Lamar, The latin kings, Looptroop Rockers, Public Enemy, Jay Z, Yelawolf, kan fortsätta hur länge som helst men här är några. 

Hur många syskon har du? Tre storebröder. 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja.

Vilket var ditt favoritämne i grundskolan? Matte och bild.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Sover alldeles för lite, somnar 4-5 på morgonen ibland och så ska jag upp mellan 6-8.

Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, HATAR när folk pratar på lektionerna för då tappar jag fokus helt och hållet. 

Hur gammal blir du nästa födelsedag? Sjutton.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inget, men jag vet att om jag har klarat mig hittills så klarar jag vad som helst.