jag har äntligen träffat min förebild

 
Kommer ni ihåg när jag skrev inlägget om att Petter hade varit på min skola och haft en föreläsning och att jag skrev hur lycklig jag var för att jag hade varit endast några meter ifrån honom? Jag trodde ALDRIG någonsin att detta skulle hända, men jag kan vara jävligt lycklig som får säga att jag har träffat honom nu, kan knappt förstå det. Kan inte fatta att jag har träffat min förebild, jag har träffat den människan som jag kan tacka för att jag står här idag för det är tack vare honom som jag orkade kämpa när allting fall för mig när 2 år sedan.På bilden ser man hur mycket mina ögon glänser och det är för att jag har tårar i hela ögona och jag skakade säkert som fan. Det här betyder så sjukt mycket för mig så ni förstår inte, han är inte bara en artist för mig, det är hans otroliga personlighet och han vill att andra ska lyckas. Jag har en sak gemensamt med honom som dom flesta inte har och det är därför jag känner så starkt för hans musik och honom. Han skrev sin autograf på min affisch och på min typpåse där han skrev ''Till Elin". Han var inte dryg heller, han skrattade och va glad och pratade med mig och skämtade.

12 mars 2014 betyder så mycket för mig och kommer aldrig glömma den här dagen.
 
sofia

glad för din skull måste varit underbart :)