9 sanningar om mig

 
 
♦Jag vet inte varför men av någon anledning vill jag bli 181cm, är 180 nu.
 
 Den bästa dagen i mitt liv var seriöst när jag träffade Petter 12 mars, ingen kommer någonsin förstå hur mycket det betydde för mig
 
 
♦Jag har velat bli modellfotograf så länge jag kan minnas.
 
♦ Jag vill bo i LA någon gång.
 
♦Jag lägger alla mina pengar på strumpor & skor.
 
♦Mina känslor är jätte jobbiga, en dag kan jag känna att livet är på topp men nästa dag är allt nere på botten och så har det varit i flera år och det går tyvärr ut över mina vänner också.
 
♦Jag har jätte höga krav på mig själv & jag kan inte sluta vara så,tyvärr.
 
♦Jag har blivit erbjuden modelljobb men jag tackade nej för att jag hatar att få uppmärksamhet.
 
♦När jag är vuxen vill jag ha en blå vw buss från 67.