2013

Januari & Februari
Kommer inte ihåg nånting från januari och februari typ mer än att jag fyllde och dagen efter drog jag och Nyman och gjorde oss av med alla mina pengar som jag fick när jag fyllde. Började även gymma.
 
Mars
Kommer inte ihåg nånting från mars heller, vet bara att jag färgade Ombré.
 
April
April var en sjukt bra månad. Jag, Stina, Wanna & Saga drog till stockholm den 22:a och såg Justin, kommer ihåg att jag och Wanna gick och köpte en filt för över 300kr bara för att vi frös så mycket och det fanns inga billigare, vi köade i 14 timmar och fan vad det var värt det. Dock blev det massa tjafs inne i globen medans alla väntade på Justin för alla ville tränga sig och vi stog typ längst fram! och medans vi köade så twittrade Justin att han såg oss och då blev det ju kaos... Sen på valborg var jag med W, Sofia och My i stan hela kvällen
 
Maj
 
Spenderade massa tid med Stina och Filippa, sjukt kul. Kommer ihåg att jag, Stina och David badade i gruvan för första gången det året, men det var endå ganska varmt eftersom det va mitt i natten. Johanna och jag praoade även i ett stall.
 
Juni
Sommarlovet började och jag drog till stockholm med Sofia några dagar efter. Var nog i gruvan varenda kväll med massa andra. Fick veta att vår hund Ester hade cancer.. Efter massa blekningar så var jag blond igen.
 
 
Juli
Ester blev inte bättre så vi blev tvungna att ta bort henne men dagen efter det hämtade vi vår nya schäfer valp.
Samma dag som Ester avlivades så fick jag ett sms av mamma och en bild på henne och Brolle, sen kom hon hem med hans autograf till mig (kul att se hur arg min syrra blev när hon fivk se bilden eftersom hon älskar Brolle, haha). Var med Nyman mycket och så kunde hon inte lyssna när jag pratade samtidigt som hon cykla så hon låg i diket efter några sekunder, sen gick några förbi och då började vi garva..
 
 
 
Drog till gropafesten med W, dock var det bara massa fyllon där (ingen i vår ålder) kom några 50 åriga gubbar typ och försökte få med oss ner ditt alla stog och dansa. Men träffade min ena storebror Jimmy där och så gick vi runt med han och hans vänner en liten stund. Sen spelade min andra storebror Johan och hans band i fjugesta. Nästan varenda kväll under hela sommaren så var jag med W, David och Vincent. Sen sista kvällen på lovet så var jag med Nyman och kollade på Top Cats på sannabadet och M var med en stund.
 
September/Oktober
Ingenting hände typ dom här 2 månaderna, drog till Gvik med W. Skulle åkt till stockholm men det blev inte så.
 
November
Kommer inte ihåg nånting, bara att vi hade prao men jag hade ingen praoplats så jag va ledig heeeela veckan, fan va skönt det va!
 
December
Petter kom till skolan och hade föreläsning. Jag och min syrra kollade på Justins nya film på bion. Hade en jätte bra jul. Hade klasskampen på skolan och våran klass vann! Sen sovde klassen över på skolan natten till julavslutningen.
 
 
2013 var lätt det bästa året nånsin!