årsresumé, del 1

Tänkte göra en Årsresumé som vanligt, men för att inte göra världens längsta inlägg så tänker jag dela upp det i 2 delar. Här är första delen och andra delen kommer väl imorgon eller på tisdag.
 
Januari
Har bilder från Januari men kanske inte lämpliga för att visa här längre. Mådde ändå väldigt bra, fick en jättebra början på året och skaffade ett förhållande. 
 
Februari
Fyllde år, spenderade min födelsedag i skolan sen kom Elin hit och vi drog till pizzerian och hade en bra födelsedag. Hade fortfarande ett förhållande här men spenderade ändå alla hjärtans dag med Anna på bland annat Rosalis Deli där vi var en hel del gånger. Kollade på Elins match med Anna, på kvällen drog vi till mig och letade i hela Lanna för att hitta en backe med bra snö så vi kunde åka sopsäck, haha. Drog på gymnasiefest med Anna & Amanda där några från PH var, dansade som en galning och sen när vi skulle dricka så stod jag där och var helt förvirrad för jag var så trött, då kom Jesper Fröidh med ett glas vatten som han gav mig, härligaste människan det där!
 
Mars
Minst sagt en händelserik månad. 12 Mars drog jag till Stockholm med mina föräldrar för att se Petter på Kungliga Operan, hade plats längst fram i mitten och grät mig igenom konserten och som inte det var tillräckligt så fick jag sedan träffa min största förebild och byta några meningar med honom, bästa som hänt mig någonsin. Spenderade några timmar på stan i Stockholm innan konserten och fick äntligen ett par Nike Air Force 1, lätt mina favoriter. Jag och Nyman fick för oss att dra till gruvan med picknick, det var is på vattnet kommer jag ihåg så det var rätt så kallt, men ändå värt det. Petter var i stan för det var bokmässa, jag och Anna drog in till stan för att dra till mässan men det slutade med att vi satt och åt på Rosalis, haha. Fick också förbaskat ont i halsen och fick veta att jag hade körtelfeber, inte ett dugg kul. Fick sluta gymma då sen har jag inte varit på gymmet sen jag blev sjuk men nästa år så jävlar!!
 
 
April
Elmia som vanligt i april varje år. Vad hände mer egentligen? Var jätte trött pågrund av körtelfebern så här hände inte så mycket. 
 
Maj
Färgade håret rosa efter att ha varit sugen på det ett bra tag & fy fan vad jag fick höra viskningar om mig i skolan för rosa hår var tydligen underhållande. Var en kväll i gruvan med en person, Vincent och två andra killar. Var här alla roliga kvällar i gruvan började för det här året, så jävla kul att bo i Lanna när det börjar bli tillräckligt varmt för att spendera kvällarna & dagarna där. Blev iallafall bra på att tända brasor.
 
 
Juni
Slutade 9:an och det hade jag sett framemot som tusan med tanke på att jag inte trivdes i klassen men avslutningen var ändå jobbig med många tårar. Var i älskade Göteborg ett par dagar innan Håkan hade konserten på Ullevi. Tror jag och Alicaia åkte Flumride minst 20 gånger, aldrig vågat åka den förut pågrund av min höjdskräck och fyfan jag var så rädd och trodde jag skulle dö, men det där jädra adrenalinet får mig att fortsätta. Sov hos Alicia och kollade på filmer som förstörde min sömn, var i Mosås och hade det bra hela månaden.
 
Juli
Drog till Öland en vecka, de första två dagarna där hade jag sällskap av en jätte jobbig migrän som vägrade släppa och jag låg mest i sängen även fast det var jättevarmt och sol. Är som sagt väldigt höjdrädd också så Ölandsbron är ju en skräck för mig då den är jätte hög på en del ställen och framför allt lång. Men det var super bra väder den veckan, åt massa Nutella för jag ville ha energi för annars skulle migrän komma tillbaks. Sista kvällen så drog jag och far till stranden och såg fyverkerier. Efter jag hade varit hemma en natt efter Öland så tog jag mitt pick och pack vidare till syrran och dagen därpå drog vi till Kolmården hade en bra dag tills den där satans migränen kom återigen på eftermiddagen.