massa onödigt prat om min vecka

Hej! 
Vet inte riktigt vart jag ska börja eftersom förra veckan var fullspäckad för min del. I fredags så träffade jag Marre så gick vi till norrby där jag träffade Emil. Drog hem senare pågrund av att jag skulle upp tidigt på lördagen eftersom att jag åkte till Stockholm med Johanna då. Spenderade mest tid på skansen där vi såg bland annat Petter vilket var lika bra som alltid! Såg även Micke från Top Model när jag gick av tåget i Örebro igen sen på kvällen, helt sjukt eftersom han var den som jag ville skulle vinna tävlingen. Men direkt när vi var tillbaks i Örebro så träffade jag Marre igen, vi träffade samma personer som dagen innan typ. Så sov jag hos Marre så på söndagen träffade jag Emil och några andra i några timmar innan jag drog hem. 
 
Än så länge så har den här veckan gått väldigt fort. I måndags så åkte jag bara hem efter skolan om jag minns rätt. Igår började jag 14.20 vilket var lite segt men så efter så var jag med Marre(igen) så träffade vi samma personer ännu en gång. Dock var gårdagen kaos, jag var på världens sämsta humör och inget bra hände igår typ. Åkte iallafall hem sen så jag var hemma runt 23.30 så var det bara skola idag igen. Tvingade med mamma att åka och köpa skor med mig idag och det gjorde hon, får visa bild på dom imorgon eller någon annan dag. 
 
Har dessutom fått datorn från skolan igår vilket är perfekt. Använder ju typ aldrig min egna dator eftersom jag inte orkar men har fått en MacBook Pro nu så kommer säkert blogga oftare nu!