Påsk och sol

Hej! Sitter ute i solen nu, det är 18 grader och inte ett enda moln på himlen, så himla skönt!
Tänkte säga vad jag gjort i veckan eftersom jag inte har bloggat.
Onsdags: träffade Wilma som jag inte har varit med sen i oktober pågrund utav olika anledningar.
Torsdags: drog in till stan och träffade Martina som jag inte har varit med på över ett år kanske eftersom vi har glidit isär på senaste tiden tyvärr, men det va hur skönt som helst att kunna prata helt som vanligt igen
Fredags(igår): hade inte tänkt följa med men pappa väckte mig ändå och ville att jag skulle med så en kvart senare satt vi i bilen påväg till Jönköping eftersom vi skulle till Elmia. Tog tyvärr inte med kameran eftersom jag inte hade tänkt följa med så kameran hade inte nåt batteri.
Idag: vaknade 13.30 och va helt slut. Har inte gjort speciellt mycket idag men ikväll drar jag in till stan.