Gamla headers

 
 
Haha, fick mig ett gott skratt när jag bläddrade genom mina headers som jag haft på alla mina bloggar jag haft, det här är bland dom gamlaste och jag förstår inte vad jag tänkte på när jag gjorde dom.. Att jag älskade Tokio Hotel kanske ni märker men vad har jag för bilder i mina headers egentligen? bilder på vänner & pinsama ego-bilder när jag står i spegeln och har blixten på, haha fyfan säger jag bara.. Men en sak som jag ser är hur himla mycket jag förändrats, både på insidan & utsidan. Förr lyssnade jag på TH hela tiden, nu har jag inte lyssnat på dom på flera månader, jag hade jätte långt hår förut innan jag klippte av det till axlarna och rakade sidecut för första gången för 2 år sen & folk som kallar mig emo nu, dom skulle ju sett mig förr så hade dom nog inte kallat mig emo nu, för så som jag såg ut då, det är så himla pinsamt dock har jag inga bilder kvar från den perioden i mitt liv, massa kajal runt ögonen, knästrumpor med massor av döskallar på, sånna där randiga vantar utan fingertoppar och allt vad det var...