Gårdagen med bästa syster

Hej, igår åkte jag och min bror hem till min syster och hennes sambo runt 9:30 redan. Jag och min syster åkte sen till marieberg efter att varit hos dom i någon timme kanske. Köpte present till mamma eftersom hon fyller nästa vecka, vet dock inte hur mycket hon fyller för sånt har jag aldrig koll på.. Sen åt vi där och fick med mig lite saker hem. Sen drog vi hem till henne igen och bakade cupcakes, hur gott som helst. Och efter det så var klockan kanske 15:00 redan så då skulle hon skjutsa hem mig och det tar ungefär 15 minuter att åka men istälelt för att bara ta motorvägen hem så åkte vi gamla vägen till fjugesta sen åkte vi till mullhyttan och in på alla möjliga små vägar och vid vissa tillfällen hade jag ingen aning om vart vi var. Men jag var väl hemma lite innan halv 16:30 och då gick jag och vilade för var hur trött som helst eftersom jag gick upp tidigt på morgonen och knappt sovit något de senaste nätterna sen hade jag ont i huvudet för att haft på skit hög musik i bilen i över en timme men det va kul. 
 
Idag vaknade jag runt 10:30, hade ställt alarmet på 8:00 för att kunna ta min medicin sen somna om igen för att jag ska kunna sova intt för jag kan inte somna när den fortfarande sitter i, men det blev som de blev så får väl sitta uppe halva natten igen, haha. Men solen sken så jag sprang ut och solade på direkten, han soka i 45 minuter innan det kom massa moln på himlen men fick endå lite färg. Kom ut från duschen för en stund sen och just nu sitter jag bara här och tar det lugnt. 
 
Ska väl träffa Wilma om ett litet tag sen ikväll kommer David & Vincent, så får se om jag bloggar mer idag!
 
 
 
 
Tuuli Elmgren

Ser gott ut!

Marja - Baka Sockerfritt

Fina muffinsar!