bästa dagarna på hela sommaren

 
 
Lördags: Skulle med familjen till Askersund men jag stannade kvar hemma istället. Jag solade i några timmar för det var så jävla bra väder sen kom Marielle hit och efter någon timme så kom Nyman också. Vi fixade lite sen drog vi till gruvan och var där hela kvällen, sen gick vi till bussen som Marielle tog sen gick jag och Nyman hem till mig och vi satt och snacka om allt möjligt och sen slocknade hon tillslut.
 
Söndag:  väckte Nyman  för jag inte kunde sova så drog vi till gruvan igen vid 05:30 ungefär för vi inte hade någonting att göra så tappade jag min telefon i vattnet, dagen innan sa jag hur duktig jag varit som lyckats ha min iphone i 7 månader utan att den gått sönder... Efter en timme drog vi hem igen och åt frukost sen ringde vi Marielle och hon hade inte heller kunnat somna så hon cyklade hem till mig, sen drog vi till gruvan ännu en gång och då stack Nyman hem så jag och Marielle satt och snacka om allt och solade sen vid 12:30 typ så drog vi till mig en snabbis innan jag följde henne till bussen så åkte hon hem. Jag gick hem igen sen kom hon efter 2 timmar igen, vi drog till Vintrosa och köpte pizza och sen vidare in på ica och köpte massa sen hem till mig igen, vi fixade tältet och allt annat. Vi hade kul i 3 timmar sen fick vi för oss att dra till gruvan efter 02:00 tiden kanske. Sen lyckades vi ta oss hem igen och la oss och efter flera timmar somnade vi,,
 
Idag: Vaknade runt 11 och hade världens jobbigaste huvudvärk, Marielle började snacka om massa saker som jag både garvade och skämdes över.. Vi båda hade nog viljat somna om och sova hela dagen men vi drog oss upp och fixade iordning allt efter oss.. Sen drog vi till Vintrosa och handlade på ica sen drog vi till mig och solade och dunkade musik i några timamr för vi båda mådde dåligt.. Sen ringde jag Nyman och lyckades övertala den där lata ungen att ta sig hit så hon cyklade hit sen drog vi alla till gruvan i några timmar sen till vintrosa igen och åt pizza idag igen, sen efter det så cyklade Nyman hem och jag och Marielle drog till mig och hon hämta alla sina saker sen cyklade hon också hem för en liten stund sen.
 
Har över 400 bilder från dom här dagarna men jag är sjukt sliten så jag orkar inte gå igen alla och ta dom bästa, dom här får duga.