Åka båt och blondinen ramla i

 

Haha, vi tog båten och åkte ut i gruvan sen ser vi hur det bubblar i vattnet och det kommer mot oss sen börjar Elin och Marielle skrika om att det är en bläckfisk?? Så jag säger till Marielle att inte åka över det för det är en dykare sen får vi panik så Marielle hoppade till så vi höll på att välta och sen när vi väl kommer till bryggan så hoppar Elin av båten så när jag ska göra det så åker båten iväg så för det tillfället kan jag säga att jag är tacksam att jag har långa ben för annars hade jag ramlat i vattnet.. Sen ska Marielle hoppa över till bryggan också men hon ställer sig i båten och vinglar så hon håller på och ramla hela tiden så jag och Nyman kunde inte andas för vi skratta så mycket och när vi sen sa ''Äsch, hon kommer inte ramla i'' då snubblar hon och flyger i vattnet, haha fyfan.. Alla som såg oss började garva och där kom Marielle upp helt blöt och det var tur att hon gav mig sin mobil innan för annars hade den väl varit sönder för att hon ska klanta sig.. Haha, Ingenting går som det ska när vi hittar på nåt!