Dom senaste dagarna & skolan

 
Lördag: Åkte till fjugesta för att kolla när min bror och hans band skulle spela. Men Marielle kom dit så kollade vi när dom spela sen satt vi och snacka ett tag sen drog vi hem till henne sen stack vi ut igen. På kvällen träffade jag Wilma.
 
Söndag: Nyman kom hem till mig sen drog vi till fjugesta på direkten och kollade på när Top Cats spelade, vi träffade även Marielle där så vi var med henne. Det va sista dagen på sommarlovet och kunde nog inte fått ett bättre slut
 
Måndag: Vaknade tidigt och fixade mig sen drog jag in till stan och mötte Johanna sen gick vi till skolan.. Vi gjorde inte så mycket sen fick vi sluta lite efter 13:00 så då drog jag och Johanna upp på stan och kollade lite sen strax efter 14:00 så gick jag och mötte Marielle så gick vi på stan i några timmar innan vi tog bussen hem.
 
Tisdag: Drog till skolan och vi gjorde inte så mycket, slutade efter 14:00 och då stack jag hem, var jätte trött så gjorde inge speciellt när jag kom hem.
 
 
Onsdag(idag): Var först i skolan, hade lagetsdag så vi har varit med dom som går i 7:an och 4:an så är jätte trött nu för några av dom där som går i 4:an har jag fått stå ut med hela dagen, haha.. Slutade iallafall strax efter 14:00 så då åkte jag hem sen kom Nyman hit och hon åkte nyss hem..
 
Imorgon är det första riktiga skoldagen, alltså imorgon börjar schemat och jag är inte alls glad över det, längtar redan till sommarlovet....