Vår bilder

Fotade lite ute med Wilma förut, så härligt med vår nu.
 
Ni kommenterar ofta nu för tiden att jag inte lägger upp bilder jag tagit när jag fotar längre och jag är
medveten om det, tyvärr. Men anledningen till det är att jag inte har tid, när jag fotar så lägger jag alltid
upp det här på bloggen så det är för att jag inte har lika mycket tid nu för att fota. Varför det är så är för
att jag lägger ner väldigt mycket tid på skolan, jag har bara 1 enda år kvar nu att göra mitt bästa så jag
kan komma in på vilket gymnasium jag vill för jag vill nå mina framtids drömmar och det kan jag inte göra
om jag inte har bra betyg iskolan och jag vill ju bli fotograf, fota modeller och kändisar skulle inte vara helt
fel för jag älskar att fota människor. Men så fort jag har tid över så ska jag försöka ta bilder och lägga upp,
det lovar jag. Snart är det sommarlov och den här sommaren ska jag bara göra allt som känns bra just då,
ska åka lite överallt med vänner och skita i allt annat, jag ska göra den till bästa sommaren någonsin, jag
ska bara gö det just jag känner för och inte vad andra känner för. Så självklart kommer jag ha med mig
kameran överallt så ni kommer få massor av bilder i sommar, håll ut tills dess!